0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
پاسخ به پرسش های متداول

-هزینه ی ارسال در زنونه چگونه محاسبه می شود؟

تهران

اگر مبلغ کل فاکتور خریداری شده توسط مشتری بیشتر از 350,000 تومان باشد ارسال رایگان و کمتر از این مبلغ فقط 20,000 تومان هزینه ارسال از مشتری دریافت می گردد.

شهرستان

اگر مبلغ کل فاکتور خریداری شده توسط مشتری بیشتر از 350,000 تومان باشد ارسال رایگان و کمتر از این مبلغ فقط 20,000 تومان هزینه ارسال از مشتری دریافت می گردد.

-چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت زنونه شوید. وارد پنل کاربری شوید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
و یا با شماره های 02187700163 یا 02188525820 و داخلی های 103،104،101 تماس گرفته تا همکاران بخش امور مشتریان زنونه، شما را راهنمایی کنند.

-در مورد سفارشات ثبت شده شهرستان چگونه می توان به کد مرسوله دسترسی داشت و سفارش رو پیگیری کرد؟

با شماره های 02187700163 یا 02188525820 و داخلی های 103،104،101 تماس گرفته تا همکاران بخش امور مشتریان زنونه کد رهگیری 24 رقمی را در اختیارتان قرار دهند تا بتوانید با ورود به سامانه tracking.post.ir سفارش خود را پیگیری کنید.

-آیا پس از ثبت سفارش امکان تغییر و یا حذف و اضافه محصول وجود دارد؟

خیر.پس از ثبت هر سفارش و تعیین شدن شماره سفارش امکان هرگونه تغییر در سفارش وجود نخواهد داشت.

-چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با شماره 02187700163 ،02188525820 و داخلی های 104،103،101 تماس گرفته تا همکاران امور مشتریان زنونه، سفارش شما را لغو کنند.

-چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق تماس با شماره 02187700163 و 02188525820 داخلی 107، درخواست مرجوعی خود را اعلام کنید.
قوانین مرجوعی کالا هم در این صفحه کامل توضیح داده شده است.

-چطور میتوانیم کالای ایرانی را مرجوع کنیم؟

در صورتی که کالای ایرانی دارای ایراد باشد؛ از طریق شرکت تولید کننده محصول پیگیری نمایید. اطلاعات تماس از جمله آدرس سایت شرکت تولید کنننده روی خود محصول درج شده است.

 

-چرا به شماره سفارش (ZNO) نیاز داریم؟

زنونه برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش یا همان کد "ZNO" این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.

-چگونه میتوان تاریخ انقضای محصول را چک کرد؟
میتوانید از طریق مراجعه به سایت checkcosmetic.net تاریخ انقضای برندهای خارجی را چک کنید و برای محصولات ایرانی هم همکاران بخش پشتیبانی شما را راهنمایی می کنند.

-چگونه می توانیم از سایت مشاوره بگیریم ؟

شما میتوانید با شماره های  02187700163 ،02188525820 و داخلی های 104،103،101 (داخلی مشاوره) تماس بگیرید.

-آیا می‌توان سفارش را در هر ساعتی از شبانه روز ثبت نمود؟

بلی. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید، اما پردازش سفارش ثبت شده در خارج از ساعت کاری، به اولین ساعت کاری روز بعد موکول می گردد.

-آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت زنونه امن است؟

بلی. پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده است که امن باشد.

-آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شود؟

بلی. ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق باشد. اما جای نگرانی نیست. در این صورت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است، لذا خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع نموده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد.

-روش های پرداخت هزینه سفارشات چگونه است؟

پرداخت از طریق درگاه بانک سامان و پارسیان امکان پذیر است.

-به چه روش هایی می توان سفارش را تحویل گرفت؟

تحویل کالا در تهران توسط پیک های زنونه و در شهرستان توسط پست سفارشی انجام میگیرد.

-آیا می‌توان اطلاعات ثبت‌ شده در حساب من را تغییر داد؟

بلی. بعد از ورود به سایت و ورود به پروفایل خود می‌توانید با کلیک بر روی "ویرایش پروفایل"  نسبت به تغییر اطلاعات ثبت‌ شده اقدام نمایید.

-نحوه ورود به سایت زنونه چگونه است؟

کافیه شماره موبایل خود را در قسمت ورود تایپ کنید و دکمه ورود را بزنید. در این مرحله برای شما کد تایید پیامک می شود و با وارد کردن کد تایید شما وارد زنونه می شوید.

-نحوه ثبت نام در سایت زنونه چگونه است؟

ابتدا شماره موبایل خود را در قسمت ثبت نام وارد کنید و دکمه ثبت نام را بزنید.

کد تاییدی که به شماره موبایل شما فرستاده می شود را وارد کنید و دکمه ورود را بزنید.

-آیا برای خرید از زنونه، ثبت نام در سایت الزامی است؟

بله، برای سفارش دادن در سایت زنونه، ثبت نام الزامی می باشد.

-آیا پس از ثبت سفارش امکان تغییر و یا حذف و اضافه محصول وجود دارد؟

پس از ثبت هر سفارش و تعیین شدن شماره سفارش امکان هرگونه تغییر در سفارش وجود نخواهد داشت.

-آیا امکان خرید حضوری یا تلفنی وجود دارد؟

خیر ما فروشگاه اینترنتی هستیم و ثبت سفارش فقط از طریق ثبت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.

-چگونه میتوانیم سوابق خرید و سفارشاتمان را در پروفایل مشاهده کنیم؟

پس از ورود به سایت، وارد قسمت پروفایل در بالای صفحه سمت چپ سایت شوید روی اسمتان کلیلک کنید و لیست سفارشات خود را ببینید.

-آیا امکان تغییر زمان ارسال پس از ثبت سفارش وجود دارد؟

خیر امکان جابه جایی زمانی وجود ندارد.ولی میتوانید با قسمت امور مشتریان زنونه تماس گرفته، درخوات لغو سفارش را دهید ،در این صورت مبلغ سفارش درکیف پول پروفایل شما شارژ شده و سپس میتوانید مجدد ثبت سفارش نمایید.

 

 

 

 



 






مشاوره و پشتیبانی